گلچین مطالب اینترنتی

منتظر نظرهای سازنده شما در مورد مطالب وبلاگم.

گلچین مطالب اینترنتی

منتظر نظرهای سازنده شما در مورد مطالب وبلاگم.

درمان سرطان با سایبرنایف

همکنون در بیش از 19 کشور جهان و 155 مرکز فوق تخصصی سرطان از این تکنولوژی برای درمان انواع تومورهای سرطانی استفاده میشود و تخمین زده میشود از سال 2005 تا کنون بیش از 50 هزار بیمار از توسط سایبرنایف درمان شده اند هرچند که بدلیل جدیدبودن تکنولوژی بسیاری از پزشکان ایرانی آشنایی کاملی با این تکنولوژی ندارند 
Description: http://salijoon.info/mail/900616/16.jpg  

 
  سایبرنایف با بازوی روباتیک خود بر روی بدن بیمار حرکت میکند و با قدرتی فوق العاده از جهات مختلف به تومور سرطانی حمله میکند و باعث نابودی تومور  و متوقف کردن تکثیر سلولهای سرطانی میگردد بدون اینکه به بافتهای سالم بدن بیمار آسیبی برساند . این روبات پیشرفته قابلیت اسکن لحظه ایی از محل تومور را نیز داراست و این بدین معناست که در هر لحظه محل تومور را اندازه گیری میکند و اگر بیمار کوچکترین حرکتی داشته باشد خطایی در نابودی تومور بوجود نخواهد آمد  . همچنین این روبات قابلیت تنظیم خود با نفس کشیدن بیمار را نیز دارد و این قابلیت در تومورهای ریه بسیار حیاتیست چراکه که بیمار میتواند در حین نفس کشیدن تحت عمل جراحی رادیویی قرار بگیرد و نیازی به حبس کردن نفس بیمار نخواهد بود  
 
نتایج درمان با سایبر نایف :
 
درمان با سایبرنایف
Description: http://salijoon.info/mail/900616/treatment_example01.jpg
(عکس سمت چپ: قبل از درمان با سایبرنایف , عکس سمت راست: چهار هفته پس از درمان با سایبرنایف)
در این نمونه بیمار زنی 46 ساله میباشد که مبتلا به سرطان سینه و متاستاز در c2 میباشد. او دچار بیماری تهدید کننده ای بوده و در ابتدای درمان کاملا فلج بوده است. این بیمار در 1 ساعت درمان تحت رادیوسرجری سایبرنایف قرار گرفته است.
چهار هفته پس از سایبرنایف توده سرطانی دیگر قابل رویت نیست ( عکس سمت راست). بیمار اکنون قادر به راه رفتن است و زندگی عادی خود را دارد.
 
 
مراکز مجهز به سایبرنایف :
 
 بیمارستان فوق تخصصی سرطان بیکن در مالزی یکی از مراکز فوق تخصصی درمان سرطان در جهان میباشد که تمامی تجهیزات درمان و تشخیص سرطان از جمله سایبرنایف و پت اسکن را داراست .
بیماران فارسی زبان زیادی به این بیمارستان جهت درمان مراجعه میکنند
 همچنین قیمت هایی که برای درمان با سایبرنایف تعیین شده به نسبت دیگر کشورهای دنیا مناسب تر است و بیماران میتوانند از ارز دولتی استفاده کنند .  هزینه درمان با سایبر نایف در اینجا ببینید  )
 
Description: http://salijoon.info/mail/900616/persian-beacon.jpg
 Description: http://persian.beaconhospital.com.my/ckbimar/IMG_9337.JPG
Description: http://persian.beaconhospital.com.my/ckbimar/IMG_9661.JPG
Description: http://persian.beaconhospital.com.my/ckbimar/IMG_9672.JPG
Description: http://persian.beaconhospital.com.my/ckbimar/IMG_9377.JPG
 
 منبع : اینترنت
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد